Доходи понад 1 млн грн зобов’язують встановити РРО
- 07.06.2016 11:44Чернівецька ОДПІ нагадує, що відповідно до норм Податкового кодексу України (п. 296.10.) не застосовують реєстратори розрахункових операцій платники єдиного податку першої групи.
А от фізичним особам-підприємцям другої та третьої груп реєстратори не потрібні, якщо обсяг їх доходу протягом календарного року не перевищує 1 млн. гривень.
При цьому, не має значення який вид діяльності здійснюють такі платники. У разі ж перевищення у календарному році обсягу доходу у 1 млн. гривень, застосування реєстратора розрахункових операцій є обов'язковим починаючи з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.
Разом з тим, статтею 9 Закону України від 06.07.1995 N 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (із змінами та доповненнями) (далі - Закон № 265) визначений перелік операцій у разі здійснення яких реєстратори розрахункових операцій не застосовуються.
Здійснюючи діяльність із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій слід дотримуватись вимог Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства доходів i зборів України від 28.08.2013 № 417 «Про затвердження нормативно-правових актів щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» (далі - Порядок №417) та Закону № 265.
Перед придбанням РРО необхідно пересвідчитися, що:
1) модель касового апарату включено до Державного реєстру РРО (інформація про реєстр РРО розміщена на сайті ДФС України);
2) термін служби РРО ще не вичерпано;
3) граничний термін, після якого згідно з Державним реєстром РРО заборонено реєструвати зазначену модель РРО, не настав.
Якщо придбавається касовий апарат, що був у використанні, слід пересвідчитись, що його реєстрацію було скасовано (взяти у продавця (власника) РРО довідку про скасування реєстрації за місцем попередньої реєстрації).
До здійснення реєстрації в органах ДФС суб’єкт господарювання повинен звернутись до Центру сервісного обслуговування і укласти з ним договір на сервісне обслуговування такої касової техніки.
Порядком №417 визначено, що для реєстрації РРО суб’єкт господарювання подає до податкового органу:
- заяву про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО;
- копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;
- копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;
- копію договору суб'єкта господарювання з Центром сервісного обслуговування про технічне обслуговування та ремонт РРО.
Відділ організації роботи Чернівецької ОДПІ
Коментарі (0)
Другие новости:
- 21.11.2024 14:56
- 15.11.2024 13:14
- 15.11.2024 12:27
- 08.11.2024 11:46
- 31.10.2024 11:40
- 30.10.2024 09:01
- 29.10.2024 16:37
- 29.10.2024 09:25