Сервіс "Пульс" податкової працює цілодобово
- 17.02.2016 10:44
Антикорупційний сервіс «Пульс» - це сервіс, який створено для оперативного реагування на скарги та звернення громадян та суб’єктів господарювання про некоректне ставлення, зловживання повноваженнями або неякісне обслуговування працівниками інспекції.
Державна податкова інспекція у м. Чернівцях нагадує, що за номером телефону
(044) 284-00-07, чернівчани мають можливість цілодобово повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової. Всі звернення до сервісу «Пульс» опрацьовуються протягом одного – трьох днів. Приємно, що цьогоріч скарг податківців не надходило.
Право на звернення є одним з найважливіших прав громадян, яке спрямоване на їх конституційний захист та зміцнення законності і правопорядку.
Цим правом активно користуються чернівчани.
Упродовж першого місяця року до Державної податкової інспекції у м. Чернівцях надійшло 128 письмових звернень громадян, в т.ч. 5 заяв та 123 заяв, за якими передбачено надання інформації (довідок) згідно з законодавчими та нормативними актами. В порівнянні з січнем 2015 року кількість звернень збільшилась в більш ніж півтори рази . Без порушення терміну розглянуто всі заяви.
Державна податкова інспекція у м. Чернівцях нагадує громадянам, що відповідно до ст.8 Закону України "Про звернення громадян", не підлягають розгляду письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, з яких неможливо встановити авторство. Також не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 цього Закону, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.
Сектор комунікацій ДПІ у м. Чернівцях
Коментарі (0)
Другие новости:

- 18.04.2025 12:01

- 08.04.2025 17:07

- 07.04.2025 15:47
- 01.04.2025 16:49

- 01.04.2025 11:37
- 30.03.2025 13:09
- 29.03.2025 09:04

- 28.03.2025 17:49
- 26.03.2025 10:06