Які документи потрібні для торгівельної діяльності
- 08.09.2014 10:38У підприємців на загальній системі оподаткування на місці здійснення торгівельної діяльності мають бути документи.
Відповідно до п. 177.10 ст. 177 розділу ІV Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI фізичні особи – підприємці зобов’язані вести Книгу обліку доходів та витрат та мати підтверджуючі документи щодо походження товару. При цьому, фізичні особи – підприємці застосовують реєстратори розрахункових операцій відповідно до Закону України від 6 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського та послуг» із змінами та доповненнями.
Одночасно, відповідно до ст. 267 розділу ХІІ ПКУ фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування, які здійснюють торгівельну діяльність у пунктах продажу товарів зобов’язані придбавати торгові патенти. Згідно із ст. 9 Закону України від 1 червня 2000 року № 1775-III «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» змінами та доповненнями визначений перелік видів діяльності, які підлягають ліцензуванню.Враховуючи вищевикладене, фізичні особи – підприємці на загальній системі при здійсненні торгівельної діяльності зобов’язані здійснювати розрахункові операції виключно із застосуванням реєстратора розрахункових операцій.При цьому, фізичні особи – підприємці повинні забезпечити наявність на торговому місці наступних документів: - книга обліку доходів та витрат; книга обліку розрахункових операцій; виписка або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців; - торговий патент, ліцензії; - свідоцтва платника ПДВ (у разі, якщо суб’єкт господарювання зареєстрований платником ПДВ); трудові угоди з найманими працівниками (у разі використання найманої праці).
Коментарі (0)
Другие новости:
- 21.11.2024 14:56
- 15.11.2024 13:14
- 15.11.2024 12:27
- 08.11.2024 11:46
- 31.10.2024 11:40
- 30.10.2024 09:01
- 29.10.2024 16:37
- 29.10.2024 09:25