Уряд займеться лізингом літаків "Антонова"
- 04.08.2011 11:01
Уряд України підтримає фінансове становище авіабудівної компанії "Антонов", створивши держструктури для продажу літаків "Ан", пише газета "Комерсант-Україна". Нова компанія буде створена у складі Міністерства інфраструктури України і отримає назву "Антонов Фінанс". Як очікується, в першу чергу держструктура буде займатися лізингом нових пасажирських лайнерів Ан-148 і Ан-158.
За словами віце-прем’єра України Бориса Колеснікова, нова структура буде створена за рахунок перетворення компанії "Лізингтехтранс", державного лізингового підприємства, що займається фінансовим лізингом техніки українського виробництва. Згідно з планом, розробленим урядом, "Антонов Фінанс" буде надавати авіакомпаніям літаки в лізинг під 2-2,5 відсотка від вартості лайнера в рік. Для порівняння, середньоринкові лізингові ставки на Україні в даний час складають в середньому десять відсотків річних.
Зниження лізингових ставок буде можливо завдяки державного співфінансування - уряд частково компенсувати відсоткові виплати за кредитом "Антонова" або "Антонов Фінанс" за покупку літаків. Передбачається, що за даною схемою з "Антоновим" і лізингової держструктурою буде працювати Укрексімбанк. Як відзначає газета, нова схема вже почала діяти.
3 серпня 2011 року "Лізингтехтранс" передав "Міжнародних лініях України" літак Ан-148 в так званий "мокрий" лізинг. При такій схемі компанія отримала не тільки літак, але і екіпаж, наданий "Антоновим". Під управлінням цього екіпажу Ан-148 буде здійснювати польоти протягом найближчих шести місяців. За умовами угоди, лізингова ставка склала два відсотки річних. Крім того, "Міжнародні лінії України" будуть платити "Антонову" 1,1 тисячі доларів за кожен льотна година Ан-148.
Раніше Колесніков розповів, що через нестабільну фінансової ситуації "Антонов" змушений займатися непрофільними напрямками діяльності. Основний прибуток компанія отримує за рахунок вантажоперевезень. "Це не профільний вид діяльності, а тимчасовий спосіб виживання. Це допустимо, але довго тривати не може", - зазначив Колесніков. Наступним за прибутковості напрямком є гарантійне і післягарантійне обслуговування літаків марки "Ан". Безпосередньо авіабудування приносить "Антонову" найменшу прибуток.
Коментарі (0)
Другие новости:
Нічна атака на Київ: кількість постраждалих зростає після удару балістичними ракетами
У ніч проти 25 жовтня російські війська знову здійснили масовану атаку на Київ
- 25.10.2025 12:04
Чому спецодяг на замовлення — це інвестиція, а не витрата
Замовляючи спецодяг індивідуально, підприємства часто
- 25.10.2025 10:26
Індія готується майже повністю припинити імпорт російської нафти через санкції США
Керівники індійських компаній заявили, що нові
- 23.10.2025 09:19
Київ під нічною атакою: пошкоджені житлові будинки, дитсадок і бізнес-центр
За офіційною інформацією, яку оприлюднили мер Києва Віталій Кличко, голова
- 23.10.2025 09:15
- 19.10.2025 16:33
.jpg)
Трамп доручив ICE депортувати сотні тисяч нелегалів до кінця 2025 року