Підготовка залізничного транспорту до Євро -2012 відбувається за графіком
- 02.04.2009 12:28Як повідомили "Платиновій Буковині" у Міністерстві транспорту та зв’язку, підготовка залізничного транспорту до проведення в Україні фінальної частини Євро-20012 відбувається відповідно до графіку та до завдань і вимог Державної цільової програми по підготовці до Євро – 2012. На цьому наголосив заступник Міністра транспорту та зв’язку Володимир Бадагов у приміщенні Інформаційного агентства «Інтерфакс Україна» під час прес-конференції на тему: «Підготовка залізничного транспорту до проведення в Україні чемпіонату Європи з футболу 2012 року», участь у якій взяли також директор Департаменту залізничного транспорту Міністерства транспорту та зв’язку України Михайло Макаренко та перший заступник генерального директора Укрзалізниці Микола Луханін.
За словами Володимира Бадагова, основними завданням для Укрзалізниці залишається впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів. Як зауважив перший заступник генерального директора Укрзалізниці Микола Луханін, Укрзаліниця продовжує виконувати роботи по модернізації та електрифікації залізниць України, оновлювати рухомий склад та вдосконалювати систему надання послуг.
«У четвертому кварталі минулого року було відкрито рух на ділянці 150 км Кременчуг – Бурти – Користівка. На це було витрачено 375 млн. грн. – і це нам дало можливість замінити тепловозну тягу електротягу: тобто, відбулася електрифікація ділянки», - наголосив Микола Луханін. Перший заступник генерального директора Укрзалізниці зазначив, що у травні цього року на Південно – Західній залізниці буде встановлено автоматизовану мийку для вагонів та пральну машину, яка зможе за годину якісно випрати понад одну тис. білизни. Також до Євро-2012 Південно – Західною залізницею розроблено проект міської електрички в Києві, що в першу чергу з’єднає два райони столиці - Троєщину та Петрівку. Завдяки такому виду транспорту - відпаде проблема хронічних заторів у Деснянському районі Києва. Проект охопить кільцем усі райони Києва, перетне всі лінії метрополітену та дозволить об’їхати довкола Києва за 40 хвилин. Запрацювати на повну потужність він зможе після того, як добудують залізнично-автомобільний мостовий перехід через Дніпро. Зокрема, 25 березня 2009 року Кабмін виділив 100 млн. грн. на будівництво мостового переходу. Для запуску кільцевої електрички в столиці вже підготовлено дві станції: зупиночна платформа Городня - поблизу бульвару Перова та станція Київ-Петрівка. Там уже сьогодні ведуться підготовчі роботи: оновлюють платформи, будують під’їзди та інфраструктуру.
За словами першого заступника генерального директора Укрзалізниці Миколи Луханіна, минулого року Укрзалізниці вперше за роки незалежності вдалося оновити рухомий пасажирський склад на 180 вагонів. Уперше за ці роки закуплено 1 тис. 849 вантажних вагонів, 55 одиниць тягового рухомого складу та 68 одиниць колійної техніки. Значні кошти були спрямовані на усі види ремонту рухомого складу, що дозволило збільшити обсяги ремонтів вантажних вагонів на 32,2%: тобто, додатково охоплено деповським та капітальним ремонтом 4 тис. вантажних вагонів. Також розпочато проектування нового приміського пасажирського вокзалу - з реконструкцією існуючого вокзалу станції Донецьк. На сьогоднішній день Укрзалізниця почала впроваджувати систему бронювання проїзних квитків через мережу Інтернет.
Коментарі (0)
Другие новости:
- 21.11.2024 14:56
- 15.11.2024 13:14
- 15.11.2024 12:27
- 08.11.2024 11:46
- 31.10.2024 11:40
- 30.10.2024 09:01
- 29.10.2024 16:37
- 29.10.2024 09:25