У Росії тестують банкомати з детектором брехні
- 15.06.2011 14:55
Про те, що російський Сбербанк тестує банкомати з вбудованим детектором брехні, які покликані запобігання шахрайства з споживчими кредитами, повідомила газета The New York Times. Нові клієнти найбільшого роздрібного банку країни зможуть за допомогою машини подати заявку на кредитну карту без спілкування з операціоністами.
Машина сканує паспорт, запам'ятовує відбитки пальців і знімає тривимірне зображення для біометричної ідентифікації рис обличчя. Крім того, вона використовує спеціальну голосову технологію, щоб оцінити, коли людина говорить правду на питання про зайнятість і наявності непогашених кредитів.
Нова система була розроблена з використанням баз даних російських правоохоронних органів, в яких містяться зразки голосів тих, хто, брехав під час допиту.
Програма може виявити, що говорить нервує або стурбований, тобто, можливо, він намагається щось приховати. Ця інформація буде використовуватися в сукупності з іншими даними, в тому числі кредитною історією.
Ці банкомати з детекторами брехні стануть першими в банківській галузі автоматами, які реалізують технологію мовного аналізу, стверджує американська газета. Між тим Ощадбанк поки може бути єдиним гравцем, який намагається перетворити банкомат у поліграф.
"Ми не чули, щоб якої найбільший банк в США робив щось подібне, наприклад, намагався перевірити на брехня", - повідомив в інтерв'ю The New York Times Деніел Віганд (Daniel Wiegand), старший аналітик консалтингової компанії Corporate Insight.
В Ощадбанку кажуть, що голосові відбитки клієнтів планується зберігати на чіпах, вбудованих в їх кредитні карти.
Клієнтам буде відомо про типи інформації, у тому числі біометричної, яку буде отримувати банкомат. Тим не менш, у ЦРТ кажуть, що навіть ті, хто знає про голосових програмах, не зможуть обдурити систему, оскільки вона, як і поліграф, реєструє несвідомі нервові імпульси.
Голосова система аналізує характер звукових коливань, який визначається в тому числі індивідуальними анатомічними особливостями. Коли людина хвилюється, мимовільні нервові реакції змінюють ці характеристики, що впливає на тон і темп мовлення.
Зрозуміло, в Ощадбанку не покладаються на цю технологію на 100%, наводить The New York Times слова Орловського. Клієнт може нервувати з інших причин, не пов'язаних із кредитною заявкою. Це швидше статистичний покажчик. По мірі втручання голосової аналіз не більш агресивний, ніж перевірка кредитної історії.
"Ми не порушуємо конфіденційності клієнта, - цитує The New York Times слова Орловського. - Ми не впроваджуючись в мозок клієнта, не втручається в приватне життя. Ми тільки намагаємося з'ясувати, чи правду він говорить. Не бачу ніяких причин для тривоги".
Коментарі (0)
Другие новости:
Як налаштувати себе на успіх
У ритмі алгоритму. Чи можливо налаштувати мозок на успіх?
- 11.12.2025 15:08
Рютте зробив заяву про можливі строки мирної угоди та необхідність «перевірити Путіна»
Генеральний секретар НАТО Марк Рютте заявив, що саме
- 11.12.2025 14:53
Де шукати юридичний захист постраждалим від домашнього насильства
Як розпізнати, що йдеться саме про домашнє насильство
- 10.12.2025 20:37
- 10.12.2025 15:43
Коломойський зробив гучну заяву: на Міндіча було здійснено замах в Ізраїлі.
Коломойський зробив гучну заяву: на Міндіча було здійснено замах в Ізраїлі.
- 10.12.2025 15:25
Як діяти при погрозах або переслідуванні в соцмережах
Перш за все, важливо усвідомити: будь-які погрози в інтернеті — це
- 09.12.2025 14:31
Як не втратити себе в гонитві за ілюзіями - ідеали в житті людей
Неідеальні ідеали, або Як не втратити себе в гонитві за ілюзіями
- 08.12.2025 13:26
Росія продовжує атакувати Україну дронами: де загроза ударів сьогодні ввечорі?
Обстріли та наслідки
- 07.12.2025 20:43
- 05.12.2025 20:36
.jpg)
4 фишки iPhone, о которых стоит знать перед покупкой