У Росії тестують банкомати з детектором брехні

- 15.06.2011 14:55
У Росії тестують банкомати з детектором брехні

Про те, що російський Сбербанк тестує банкомати з вбудованим детектором брехні, які покликані запобігання шахрайства з споживчими кредитами, повідомила газета The New York Times. Нові клієнти найбільшого роздрібного банку країни зможуть за допомогою машини подати заявку на кредитну карту без спілкування з операціоністами.

Машина сканує паспорт, запам'ятовує відбитки пальців і знімає тривимірне зображення для біометричної ідентифікації рис обличчя. Крім того, вона використовує спеціальну голосову технологію, щоб оцінити, коли людина говорить правду на питання про зайнятість і наявності непогашених кредитів.

Нова система була розроблена з використанням баз даних російських правоохоронних органів, в яких містяться зразки голосів тих, хто, брехав під час допиту.

Програма може виявити, що говорить нервує або стурбований, тобто, можливо, він намагається щось приховати. Ця інформація буде використовуватися в сукупності з іншими даними, в тому числі кредитною історією.

Ці банкомати з детекторами брехні стануть першими в банківській галузі автоматами, які реалізують технологію мовного аналізу, стверджує американська газета. Між тим Ощадбанк поки може бути єдиним гравцем, який намагається перетворити банкомат у поліграф.

"Ми не чули, щоб якої найбільший банк в США робив щось подібне, наприклад, намагався перевірити на брехня", - повідомив в інтерв'ю The New York Times Деніел Віганд (Daniel Wiegand), старший аналітик консалтингової компанії Corporate Insight.

В Ощадбанку кажуть, що голосові відбитки клієнтів планується зберігати на чіпах, вбудованих в їх кредитні карти.

Клієнтам буде відомо про типи інформації, у тому числі біометричної, яку буде отримувати банкомат. Тим не менш, у ЦРТ кажуть, що навіть ті, хто знає про голосових програмах, не зможуть обдурити систему, оскільки вона, як і поліграф, реєструє несвідомі нервові імпульси.

Голосова система аналізує характер звукових коливань, який визначається в тому числі індивідуальними анатомічними особливостями. Коли людина хвилюється, мимовільні нервові реакції змінюють ці характеристики, що впливає на тон і темп мовлення.

Зрозуміло, в Ощадбанку не покладаються на цю технологію на 100%, наводить The New York Times слова Орловського. Клієнт може нервувати з інших причин, не пов'язаних із кредитною заявкою. Це швидше статистичний покажчик. По мірі втручання голосової аналіз не більш агресивний, ніж перевірка кредитної історії.

"Ми не порушуємо конфіденційності клієнта, - цитує The New York Times слова Орловського. - Ми не впроваджуючись в мозок клієнта, не втручається в приватне життя. Ми тільки намагаємося з'ясувати, чи правду він говорить. Не бачу ніяких причин для тривоги".


Ключові слова: банкомат з детектором брехні, російський Сбербанк, шахрайства зі споживчими кредитами

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

Нічна атака на Київ: кількість постраждалих зростає після удару балістичними ракетами У ніч проти 25 жовтня російські війська знову здійснили масовану атаку на Київ
- 25.10.2025 12:04
Чому спецодяг на замовлення — це інвестиція, а не витрата Замовляючи спецодяг індивідуально, підприємства часто
- 25.10.2025 10:26
Важливі новини учора Паралельно, зустріч між сенатором Маріо Ру́біо та
- 23.10.2025 09:25
Індія готується майже повністю припинити імпорт російської нафти через санкції США Керівники індійських компаній заявили, що нові
- 23.10.2025 09:19
Київ під нічною атакою: пошкоджені житлові будинки, дитсадок і бізнес-центр За офіційною інформацією, яку оприлюднили мер Києва Віталій Кличко, голова
- 23.10.2025 09:15
В Париже ограбили Лувр 19 октября 2025 года Лувр ограбили в Париже 19 октября
- 19.10.2025 17:32

Всі новини