На сувенірах Сочі-2014 зароблять до 500 мільйонів доларів
- 24.03.2011 15:03
Обсяги продажу ліцензійної продукції Сочі-2014 можуть сягнути 500 мільйонів доларів. Про це повідомив президент оргкомітету Олімпіади в Сочі Дмитро Чернишенко. За його словами, Ігри 2014 року необхідно зробити прибутковими, і одним із джерел отримання доходу є реалізація програми поширення ліцензійної "олімпійської" продукції.
"Ми поставимо собі амбітне завдання - запустити не менш 30 різних категорій з більш ніж 5 тисячами найменуваннями продукції", - уточнив Чернишенко. Асортимент продукції, за словами Чернишенко, буде досить широкий: від іграшок для дітей до національних сувенірів, розписаних під гжель і хохлому.
Продаж брендованої продукції Сочі-2014 буде організована через олімпійські магазини, інтернет-магазини і власні канали розповсюдження ліцензіатів та маркетингових партнерів.
"Всього тиждень тому ми запустили першу марку "Сочі-2014", яка вже стала популярна в нашій країні. Тільки в Сочі в перший же день було продано 2,5 тисячі марок. У квітні ми плануємо запустити у продаж монети з олімпійською символікою", - сказав Чернишенко.
Раніше Чернишенко зазначав, що тільки на продажу ліцензій на офіційні зображення талісманів Олімпіади-2014 (Леопард, Білий ведмідь і Зайчик) Оргкомітет планує заробити близько 30-40 мільйонів доларів.
Оргкомітет буде вибирати ліцензіатів за конкурсом, виходячи з цілого ряду критеріїв. Зокрема, будуть враховуватися якість сувенірної продукції та її остаточна вартість.
Коментарі (0)
Другие новости:

- 18.04.2025 19:47

- 15.04.2025 12:01

- 08.04.2025 17:07

- 07.04.2025 15:47
- 01.04.2025 16:49

- 01.04.2025 11:37
- 30.03.2025 13:09
- 29.03.2025 09:04

- 28.03.2025 17:49