Burberry лідирує на ринку без допомоги новітніх технологій
- 04.02.2011 15:54Історія, здавалося б, такого сучасного модного Будинку Burberry сягає корінням аж у середину XIX сторіччя. І за більш ніж півторастолітній шлях до вершин люксового бізнесу, де Burberry знаходиться зараз, були, як водиться, і злети, і падіння. Ще в середині 90-х зайвий консерватизм бренду, а також імідж, підірваний футбольними хуліганами, які полюбили фірмову клітку більше за інших, добряче попсували кров керуючим компанії. Проте планомірна робота над помилками з залученням нових умов і свіжих облич вивела Burberry з кризи, та так, що сьогодні лейблу популярнішим не знайти. Вже в Інтернеті точно.
У британського бренду не лише прибутки зростають як на дріжджах (на 30% за останній квартал 2010 року), але й кількість фанатів на Facebook, що в наш час, самі розумієте, всіма показниками показник. Тільки в листопаді їх, тобто фанатів, було 3 мільйони - і це вже був рекорд, - а нещодавно число модників, натиснули на кнопку Like, перевалило за значні 4 мільйони. І вражає тут не тільки і не стільки кількість, скільки темпи. Всі причетні до цього досягнення знову отримали «особисту» подяку від креативного директора компанії Крістофера Бейлі, який з цього приємного приводу власноруч підписав віртуальну листівку.
Burberry, незважаючи на вантаж традицій за плечима, найпрогресивніший модний Будинок в тому, що стосується сучасних технологій. Саме там першими додумалися транслювати покази в Інтернеті у форматі 3D. А в минулому сезоні створили інтерактивну рекламу, в якій можна було, зайшовши на офіційний сайт, як хочеш, вертіти Розі Хантінгтон-Уайтлі та іншими моделями. До речі, нова кампанія Burberry на весну-літо цього року теж в якійсь мірі інноваційна: кожен місяць в ній будуть задіяні нові герої. Раніше рекламу з продовженням Burberry ніколи не робив. Почали естафету Джейкоб Янг і Кара Делевінь, знімав яких прославлений Маріо Тестіно.
Коментарі (0)
Другие новости:
- 21.11.2024 14:56
- 15.11.2024 13:14
- 15.11.2024 12:27
- 08.11.2024 11:46
- 31.10.2024 11:40
- 30.10.2024 09:01
- 29.10.2024 16:37
- 29.10.2024 09:25